دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ۱۳۹۵

دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ۱۳۹۵
 
دهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در فروردین ماه 1395 برگزار گردید. این نمایشگاه که با استقبال شرکت های خارجی بویژه اروپایی مواجه شد، فرصت مناسبی را برای تعامل هرچه بیشتر صنعت پلاستیک کشور ایجاد کرد. 
این دوره از نمایشگاه در فضای هشت هزار متر مربع و با حضور تقریبی 400 شرکت داخلی و 500 شرکت خارجی برگزار شد. حضور 25 کشور در این دوره از ایران پلاست،  نوید آغاز مراودات گسترده با صنایع پلاستیک خارجی را می دهد.
در این دوره از  ایران پلاست،  399 شرکت داخلی و خارجی از غرفه شرکت همپار بازدید کردند. مراجعین به غرفه همپار علاوه بر مطرح کردن مسائل فنی در حضور کارشناسان شرکت، با جدیدترین محصولات در زمینه افزودنی های صنعت پلاستیک آشنا شدند. همچنین رئیس مرکز نمایشگاهی هانوفرکشور آلمان و مدیر اجرایی ایران پلاست دهم  نیز از غرفه شرکت همپار بازدید کرده و دیدارهای دوجانبه ای را با ریاست هیات مدیره شرکت همپار داشتند.
اعضای هیت مدیره شرکت همپار از شرکت برلوخر به سرپرستی آقای گراسموک و آقای دکتر شیلر مدیر R & D شرکت همپار  و آقای مهندس اشتری، رئیس هیت مدیره شرکت همپار، به همراه 12 عضو  از بخشهای فروش، فنی  و آزمایشگاه همپار  در این دوره حضور داشتند. 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *