سازگاری با محیط زیست

شرکت همپار به عنوان یک جامعه کوچک انسانی خود را بخشی از زنجیره بزرگ طبیعت انگاشته و در این راستا خود را ملزم به رعایت استاندارد ها و عملکرد های دوستدار محیط زیست می داند.
شرکت برلوخر، شریک تجاری همپار هم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان استابیلایزر و عضو اصلی تولیدکنندگان استابیلایزر اروپا (ESPA)، از پیشتازان اجرایی کردن آیین نامه REACH در اروپا بشمار می رود. آیین نامه REACH از اروپا می باشد که با هدف کاهش خطرات استفاده از مواد شیمیایی و حفظ سلامت و بهداشت جامعه بشری و محیط زیست در مقابل این مواد تدوین گردیده است.
شرکت همپار نیز در راستای فعالیت های سازگار با محیط و حفظ سلامت انسانها وظیفه خود میداند که اطلاع رسانی لازم در این زمینه را انجام دهد.
توسعه و فراگیرکردن استابیلایزرهای بر پایه کلسیم/روی (Ca/Zn) و کلسیم/اورگانیک (Ca/Organic) از فعالیتهای همپار در این زمینه محسوب می گردد.
این محصولات بدون هیچگونه نگرانی های بهداشتی و زیست-محیطی، می توانند استابیلایزرهای سرب، عملکرد و کیفیت مشابهی را داشته باشند.
علاوه بر آن شرکت برلوخر یکی از بانیان اصلی پروژه vinylplus است که از سال 2010 در اروپا اجرایی شده است و بر مبنای آن بسیاری از صنایع اروپایی اقدام به بازیافت پی وی سی کرده اند و همچنین تحقیقات خود را در زمینه توسعه راهکارهای اجرایی دوست دار محیط زیست در صنایع پی وی سی گسترش داده اند. این پروژه به صورت داوطلبانه توسط اعضا اجرایی شده و سعی در کاهش تاثیرات تولیدات PVC در محیط زیست دارد و از جمع آوری ضایعات پشتیبانی می کند و سالانه گزارشاتی مربوط به R&D و پروژه هایی که پشتیبانی می کند را ارائه می دهد. شرکت همپار همسو با شریک اروپایی خود در این راستا گام برداشته و مترصد اجرایی کردن فعالیت های این چنینی در کشور است.