هم اندیشی مدیران و کارشناسان فنی صنعت پروفیل یو پی وی سی در سومین سمینار تخصصی پروفیل در و پنجره شرکت همپار

هم اندیشی مدیران و کارشناسان فنی صنعت پروفیل یو پی وی سی در سومین سمینار تخصصی پروفیل در و پنجره شرکت همپار
سومین سمینار تخصصی پروفیل در و پنجره شرکت همپار مورخ 7 بهمن ماه سال 1394 در سالن کوه نور هتل اوین تهران برگزار گردید.در این سمینار که با حضور مدیران ارشد و کارشناسان فنی این صنعت برگزار شد، آقای مهندس اشتری ریاست هیت مدیره شرکت همپار و آقای مهندس معصومی مدیر عامل شرکت اکسیر آسا و همچنین آقای دکتر شیلر مدیر R&D شرکت همپار و آقای مهندس پیرکندی مسئول راه اندازی و پشتیبانی خطوط تولید شرکت همپار به سخنرانی پرداختند.
این سمینار با هدف ارتقای فنی و کیفی صنعت پروفیل یو پی سی کشور در دو بخش تجاری و فنی برگزار شد. در بخش اول به بازار جهانی صنعت پلاستیک و استراتژی شرکت ها در دوران پسا تحریم توسط مدیران شرکت همپار و اکسیر آسا و در بخش دوم به آخرین دستاوردهای فنی صنعت پروفیل و مشکلات خطوط اکسترودر توسط  بخش R&D شرکت همپار پرداخته شد.
شرکت همپار در ادامه سلسله سمینار های قبلی خود پیرامون پروفیل در و پنجره که در سالهای گذشته برگزار کرده بود امسال نیز سومین دوره از سمینار تخصصی پروفیل در و پنجره خود را برگزار کرد. این سمینار در کنار سمینارهای تخصصی دیگر این شرکت است، که پیرامون کاربردهای محصولات شرکت همپارمی باشد.
واحد تحقیق و توسعه شرکت همپار با پشتوانه فنی و تکنولوژیکی شرکت برلوخر آلمان، در نظر دارد با برگزاری سمینارهایی از این دست پیرامون افزودنی های پی وی سی و کاربرد آنها در محصولات آخرین دستاورد های فنی خود را در اختیار تولید کنندگان قرار دهد تا بتواند به عنوان یک پیشتیبان قوی برای صنعت پروفیل در و پنجره یو پی وی سی ایران در زمینه تولید محصولاتی با آخرین استانداردهای جهانی نقش آفرینی کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *