لوله و اتصالات پی وی سی

لوله و اتصالات پی وی سی، محصولاتی با خواص مکانیکی بالا می باشند که طیف گسترده ای از نیازهای اقتصادی و زیست-محیطی را با کاربردهایی همچون لوله آبرسانی، لوله فاضلاب، لوله با هسته فومیزه و لوله خرطومی زهکشی برآورده می سازند.
افزودنی های پی وی سی همپار ، تولید مقرون بصرفه لوله و اتصالات را با کیفیت و طول عمر طولانی و پایداری مکانیکی بالا امکان پذیر می سازند. خط مشی این شرکت، طراحی و تولید این افزودنی ها با درنظر گرفتن نیازهای ویژه هر مشتری، با تاکید بر مشتری محوری و فراهم نمودن محصولی با کیفیت مستمر در کمترین زمان میباشد. شرکت همپار با پشتوانه تکنولوژی شریک تجاری خود، شرکت برلوخر آلمان، قادر به تولید طیف کامل استابیلایزرها شامل استابیلایزرهای رایج برپایه سرب تا استابیلایزرهای درحال گسترش برپایه کلسیم / روی و کلسیم / اورگانیک می باشد. این استابیلایزرها در فرم های نهایی متفاوتی از پودر تا گرانول بصورت One-pack قابل عرضه می باشند.
استابیلایزرهای همپار برلوخر با نام تجاری (Baeropan) برای گستره وسیعی از کاربری ها بصورت One-pack تولید و عرضه میشوند. قابلیت روان کنندگی این محصولات که به دقت تنظیم شده است، رفتار فرآیندی کم نظیری را سبب شده و به تولیدکنندگان لوله، امکان تولید در ضخامت های بسیار کم را میدهد. استابیلایزرهای One-pack برپایه کلسیم / روی برای مصارف آب آشامیدنی نیز قابل ارائه میباشند.
استابیلایزرهای برپایه سرب، برای لوله های با هسته فومیزه از محصولات خاص این مجموعه می باشند. این لوله ها با فرآیند co-extrusion تولید می شوند که در آن ازدو یا سه اکسترودر به طریقی که امکان اکسترود کردن لایه های نازک متراکم بیرونی و داخلی بر روی یک لایه اسفنجی وجود داشته باشد، بکار گرفته میشوند. این تکنیک با درنظرگرفتن قطر لوله، میزان پرکننده و مشخصه های فنی می تواند تا 20% در مصرف مواد اولیه صرفه جویی نماید. همچنین، از آنجایی که مواد مصرفی برای لایه اسفنجی و پوسته های متراکم به دو اکسترودر مجزا خوراک می شوند، امکان استفاده از مواد بازیافتی، پیگمنت و میزان پرکننده متفاوت برای هر لایه بصورت مجزا وجود دارد. درحالیکه گستره وسیعی از سیستم های فرآیندی رایج، نیازمند فرمولاسیون خاص هستند.

در سال­ های اخیر، استفاده از استابیلایزر بر پایه کلسیم / رویدر حال گسترش روز افزون می ­باشد. مجموعه همپار- برلوخر به یاری توسعه جدی و تحقیق هدفمند، امروزه قادر به تولید و ارائه­ سیستم های جایگزین استابیلایزر بر پایه کلسیم / روی می باشد.
مجموعه همپار- برلوخر، استابیلایزرهای کلسیم / روی را برای فرآیند پی وی سی سخت بعنوان یک جایگزین بادوام برای سیستم های سنتی سرب مدنظر قرار داده است. تلاشی جامع و درحال توسعه منجر به تولید طیف کاملی از استابیلایزرهای کلسیم /روی برای کاربردهای لوله و اتصالات شده است. ویژگی های خوب فرآیندی فرمولاسیون های پی وی سی برپایه استابیلایزرهای کلسیم / روی در کنار خواص عملکردی عالی محصولات نهایی، در کاربردهای متعددی با موفقیت به اثبات رسیده اند.

Pipe

Stabilizer
System
Dosage [phr]
Supply Forms
Characteristics
930001 R-OBS
OBS
2.5-2.9
Powder
OBS
9500 R/7
Ca/Zn
2.5-2.9
Flakes
Low filler pipes
4617 R/2
Lead
1.8-2.3
Flakes
Low filler pipes
319 F/3
Lead
1.8-2.2
Flakes
Pressure pipes
318 R/6
Lead
2.5-3
Flakes
High filler pipes
4480 R/1
Lead
2.5-3.5
Powder/Flakes
Corrugated
289 RS
Lead
2.5-3.0
Powder/Flakes
Foam core pipe
Hampawax PEW
Polyethylene wax, flakes
CPLOID
Chlorinated polyethylene
ASM 230 GP/2
Color booster, whitening agent
FP-127
Optical Brightener

Fitting

Stabilizer
System

 

Dosage [phr]
Supply Forms
Characteristics
1731 SP/3
Lead
3.5-4.5
Powder
1736 SP
Lead
3.5-5.0
Powder
Suitable for PVC K-65
8729 SP
Ca/Zn
4.5-5.5
Powder